CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 2 februari 2013

Dag 138, Kroon


Lief oortje,

Kijk nou toch eens hoe fantiestas!!!!! Een echte kroon speciaal voor mij, Bjorn-Lex gehaakt door tante Carin!
Ik stel voor dat we haar de hele styling laten doen, ze heeft er echt kijk op. en de kroon zit als gegoten.
We hadden ook een kroon-foto-sessie aan de rijn gedaan maar er stond zoooooo'n woei dat werd m niet. Bedoel heb voor het eerst van mijn leven een kroon op.

Haha Bep en 30 april vrees dat we sterkte concurrentie hebben zij pleit namelijk voor wederom een koningin! Als ik zo klaar ben op tante Til (de laptop) gaat zij deze in beslag nemen dus hou "alle bullen tellen mee" maar in de gaten. Maar gelukkig heeft Bea al besloten en is onze koets veilig mijn liefje.

Heb je weer lekker getraind? Ik wel zandsprinten het is namelijk weer laag water bij de Rijn, super!

Verder ben ik vandaag helemaal close met onze Pip, ik wil ook wel zo'n kolom. Oh Essebes zegt dat dat een column heet. Dus ff aanpappen met Pip eens zien hoe je dat doet. Ik wil met jou wel en column lijkt me super koninklijk!

Oranje boven kus van Bjorn-Lex

2 opmerkingen:

  1. Nou...koninklijker kan je er toch bijna niet uitzien!! Wat een prachtige kroon zeg...zo mooi in het oeranje! xxx Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt door Carin he..love it!
    Op naar Konings dag!!
    Knuff groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen