CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 18 februari 2013

Dag 154, VitamineKuur


Lieve Miep Kraak

Zo zeg wat goed die lenteschoonmaak. Ik mocht vanmorgen niks doen ik had een verplichte vitamine-kuur in de zon.
Het eerste half uurtje nog even een sjaal om en daarna naakt. Wow heerlijk en voel me bijna als herboren zeg. Zo voelde dat ook alweer die zon!

Essebes deed ondertussen de villa's en de stal uitmesten. En daarna kwam ze bij mij op mijn troon zitten met een bakkie George (nespresso) dat was fijn!

We zijn niet naar de Rijn geweest vandaag want Bep en ik zijn allebei een beetje moe dus hadden we meer aan kuren. Vonden we allebei helemaal niet erg.

Onze bedjes en manden zijn ook weer buiten wezen luchten, schone hoesjes erop......wat zal ik straks slaaaaaapen na mijn diner.

En wat heb jij vandaag gedaan?

Kusje uit de zon van mij X

3 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwww dat geeft ook eens niks hoor een luierdagje........ de sjaal staat je geweldig goed moet ik zeggen

    wat heb ik gedaan vandaag
    -de wc
    -de keuken gedweild
    -door een tip van moos in mijn email ook nog even de kamer gedweild ha ha
    -de vaat
    verders niet zo veel

    lieve groet jenneke

    en heerlijk slapen hoor op jullie schone hoesjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owww lekker ding toch, wat zie je er schitterend uit met je prachtige sjaal! ♥
    Dus je hebt echt wel een zenn dag gehad, lekker rustig op je gemak genieten van de zon samen met Bjorn..en je lieve vrouwtje.
    Wat heb ik gedaan:
    -Zowiezo is mijn dag niet compleet als ik niet aan jullie denk.
    =wc schoongemaakt, vloer gestofzuigd en gedweild
    -bed van Rody afgehaald en in de was gedaan
    -droger geleegd en gevouwen
    -de vaat
    En verder niet zo veel ,want mijn benen geven vandaag niet zo erg mee.
    Maar morgen gewoon weer een nieuwe dag.
    Dikke knuff van mij voor jullie allen.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heerlijk rustdagje in het zonnetje en daarna een heerlijk fris bedje een "hondenleven"?? een prins en prinsessen leven!!! fijne avond xxSterre

    BeantwoordenVerwijderen