CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 24 februari 2013

Dag 160, Slow Start


Lieve Speurneus,

Heb je het gezien wij typen al 160 dagen naar elkaar, hoe mooi! Vanmorgen had ik weinig puf....mijn ademhaling was oppervlakkig en ik was ver weg. Essebes heeft me heerlijk toegedekt met mijn favoriete bonte deken en gemasseerd èn dat deed mij goed.
Beer is alleen op kraamvisite, Esebes blijft lekker bij mij. Ook al was mijn start wel goed geweest hoor, dan nog.

Maar Essebes ging vanmiddag even wat uit de multibull pakken en toen ben ik heerlijk om haar heen gaan dralen.....Zo van niks geen rustdag op naar de Rijn want daar is het fijn. Bep had ook wel zin dus riep Essebes: "oooowkeeej pretletters maar wel een korte wandeling! " Rijdt ze naar het Eiland van Maurik naar de nagelroute. Hmffff maar gelukkig stonden daar 2 gassies te dealen of zoiets dus dacht Essebes dan pakken we het hondenstrand met die sneeuw loopt er geen hond! Nee de eerste 5 minuten niet daarna kwamen Essebes haar vijanden en ook de mijne grrrrrrr,,,,,,,jagers met jachthonden. Dus we hebben ons geen sneeuwvlok bedacht en zijn in de multibull gestapt en naar de Rijn gereden, jeujjjjjj. Die jagers vinden ons maar dom, wij mogen niet bestaan! Essebes roept dan....jagers hebben wat mij betreft geen bestaansrecht, moordenaars! Maar dit keer hebben wij voor de verstandige keuze gekozen, neus omhoog en instappen want stress is slecht voor mijn hommelhartje.

Essebes dacht die pretletters stappen niet meer uit maar jawel hoor en we hebben heerlijk gewandeld, Beppy Boop, Essebes en ik zei de hommel! Niet zo ver maar het was herlijk.
Nu ben ik wel weer moe maar mijn ademhaling is beter en de kleur van mijn slijmvliezen ook,,,,,ja Essebes houdt van felle kleuren net als ik niet van die fletse bleke kleurtjes....Maja soms werkt mijn hartje niet helemaal meer mee.....

Kuz van je Slapie

4 opmerkingen:

  1. Woww lieve Bjorn al 160 dagen typen naar elkaar, dat is wel heel erg lang al he, hoop op nog veeeeeeel meer!
    Je daggie begon wat minder lees ik, wel lief van Essebes dat ze je favoriete deken over je heen legt he.
    Ik hou ook niet van jagers, bah. Vind het vrouwtje wel verstandig dat ze ook aan jou hart dacht lieve hommel ♥
    Fijn dat jullie toch nog een stukje hebben kunnen wandelen. Rust nu maar even heerlijk uit he, alle dieren een knuff van me, en vrouwtje de groeten he.
    Liefs Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat bijzonder zeg al 160 dagen ..brieven / blogs naar elkaar ♥
    en een gedeelte ervan geniet ik nu mee
    ach en die jagers zijn dom....laat ze op dr eigen familie gaan schieten ipv onschuldige dieren, ik hou er ook niet van

    lekker slapen lieverd en doe rustig aan

    jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha Bjorn toch nog een lekkere wandelingetje gedaan met je lieve (pleeg) zusje een hele fijne rustige nacht!! xxoud ome Sterre haha

    BeantwoordenVerwijderen