CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 16 februari 2013

Dag 152, Sporthart


Allerliefste Dokkie

Ome Walter is een schatje maar tegen zo'n dokkie als jij kan hij natuurlijk niet op! Over ome Walter gesproken, Essebes heeft hem gisteren nog gebeld.
Ze hebben mijn foto's uitgebreid besproken begreep alleen wel dat het niet over de belichting en de resolutie ging. Maar over mijn hart. Essebes zei tegen Beer dat het nog wat ernstiger is dan dat ze in eerste instantie hadden begrepen. De eerste 10 dagen zijn ook cruciaal. Weet jij wat dat betekend? Ik weet dan wel weer wat een liniaal is die gebruiken we veel in de werkplaats.....

Ik hoorde ook iets van een sporthart, ja duuuhuuuuh dat had ik ze zonder foto ook wel kunnen vertellen. Bedoel heb vandaag nog gesport met medicijnen! Beachcross aan de Rijn! Heerlijk en gelukkig mag ik dit van Essebes, Beer en ome Walter gewoon blijven doen. Ik mag zelf het tempo bepalen. Moet je wel eerlijk zeggen dat ik gisteren en vandaag ineens wel een stuk minder snel ben in de cross.....hmffff. Ach ja de jaren gaan tellen toch..... En als je maar lol hebt, al ben ik wel graag de snelste!

Bep, Silje, Pip en meneertje Dirk zijn ineens ook heel erg lief voor mij....Fijn heh?! En Essebes die laat me het liefste niet meer alleen. Kijk dat zijn nou uitspraken daar hou ik van! En die begrijp ik ook, haha

Nu ga ik weer even rusten ik heb ineens heel veel slaap.

Kus van je Sportman

5 opmerkingen:

  1. hee Bjorn doe je best maar cassie-an!!! gewoon lekker je eigen tempo bepalen en daarna lekker uitrusten (met je nieuwe kusse)haha en ik hoop wel dat je een beetje lief hebt gekeken op de foto's de de groetje aan Anne xx Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker blijven bewegen op je eigen tempo stoere sportman! Laat je maar goedr vertroetelen door iedereen, maar ook wel een beetje lief zijn voor hun hé! Slaap lekker xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeej Bjorn ♥ knapperd dat je er bent.
    Lekker rennen en je tempo zelf goed bepalen.
    Ik lees dat ze allemaal super lief voor je zijn Bjorn, maar andersom is dat ook zo he, jij geeft zelf ook veel liefde.
    Lieve schat, vanavond hoop ik dat je lekker kunt slapen, knuff van mij ook voor het vrouwtje en baasje he.
    Liefs Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat er zo goed voor je gezorgd wordt en dat ze allemaal zo lief voor je zijn heb je aan jezelf te danken!!
    Wees jij maar lief voor het baasje!!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Esther, ik wist even niet dat je ook dit blog hebt. Had ik het maar eerder geweten, ik ben gek op alle hondenverhalen. Ik ga het nog even allemaal doorlezen wanneer ik weer wat extra tijd heb maar nu ik je hier volg krijg ik in ieder geval een berichtje als je weer wat nieuws plaatst.
    Een hele dikke knuffel voor de bulletjes en sterkte met je oude makkertje die niet oud oogt.
    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen