CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 19 februari 2013

Dag 155 Zzz....

Hallo zonnekoning!

Wat een heerlijke foto van gisteren.... Rood staat je ook goed, hoor! Zalig, zo'n wellnesskuur... Nomnom!

Wat ik gedaan heb? Heel weinig. Vrouwtje was gisteren boel lang de hort op, dus ik heb op onze villa gepast. En toen tante Greetje uitgetukt was, heeft ze me opgepikt. Gezellig! Toen Vrouwtje klaar was met werken (heel laat!), heeft ze me weer opgehaald. Altijd fijn....

Wat ik me afvroeg lief Hommeltje van me.... Waarom noemt Essebes jij zo? Ben een beetje nieuwsgierig. Weet je hoe Vrouwtje mij noemt? Naast la petite enzo. Bips! Best apart, ik heb natuurlijk wel een zeer knap kontje, maar om me zo te noemen... Maar dat doet ze dus.

Ik ben er weer vantussen, tot gauw moppie!
xx Je eigen bips.

4 opmerkingen:

  1. B.I.P.S bewust ingenieus petite sweet
    ha ha ha....wat lig je er toch heerlijk bij

    en heb je veel geslapen of toch ook nog een beetje op het huis gepast hihi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proest, de koffie door me neus heen,bij het lezen van je blog BIPS, Beautym IQ Parel Sexy, wat lig je weer zalig erbij lieverd!!
    Lieve Bips, ♥ doe het vrouwtje de groetjes he
    Liefs van mij, xx Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de 3 B'tjes Bips Bjorn en Bep... maar de 2de is dus Hommel!! haha fijn dat jij een tante Greetje hebt!!! nou Bips fijne avond laap lekker, Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lig je heerlijk te slapen...word er zelf wel een beetje lui van:-) Bij dat bescheiden kontje van jou denk ik nog eerder aan kadetjes...hihihi ..maar bips is ook grappig, vrouwtje zal het vast lief bedoelen! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen