CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 14 februari 2013

Dag 150, At Work


Lief Valentijntje

Nou dat was me wat zeg gisteren bij ome Walter...
Ome Walter was net zo gerust als Essebes, not! Dus na het luisteren van mijn valentijnshart en het bekijken van mijn filmpjes mochten we toch door naar Sleeuwijk voor een fotoshoot. Die dachten zeker dat mijn hart van chocolade was of zo. In Sleeuwijk stond oom Marco ons al op te wachten en mochten Beer en Essebes net als oom Marco een schort van lood aan. Toen ik blafte dat ik ook zo'n schort wilde moesten ze lachen. Nee ik kreeg laserstreepjes op mijn buik....hmfffff En als Essebes fotoshoots maakt is het gezellig maar dit vond ik echt verre van grappig in die belabberde standjes.

Oom Marco en Beer waren nog best positief maar toen ome Walter de foto's over de mail kreeg ging hij gelijk met Essebes bellen. Mijn hart was niet van chocola maar ook niet zoals het wezen moet. Ook ik heb lekkende kleppies. Er was ook iets met een hoge pols maar niet krachtig genoeg. Achter mijn longen zit vocht en dan ook nog iets van een verzakking aan mijn slokdarm. Maar niemand snapt het omdat ik er zo goed uit zie. Mijn spieren zijn goed, mijn gewicht uitstekend en meer van dat soort complimenten.

Afijn het aanrecht staat vol pillen en we leven weer op de klok. Maar ik ga mooi de ziektewet niet in, kom! Voel me prima dus ben vandaag gewoon weer aan het werk gegaan met de mannen van de steigerhouten-planken! Moet alleen wel erg vaak plassen, beetje irritant!

Vanmiddag heb ik wel heel lang geslapen maar dat kwam omdat Essebes mijn bepstee weer had verschoond en mijn lievelings oeranje-sloop erom had gedaan en het oeranje verjaardags-dekentje er boven op.....maar nu ga ik even sneeuwschuiven hoor. Mij krijgen ze niet klein!

Kus van je hartjesman

8 opmerkingen:

  1. Het lijkt me ook echt veel leuker als Essebes foto`s van jou maakt lieverd, dat zijn dan ook de foto`s waar ik zo van kan genieten ♥
    Dit is beduidend minder leuk.
    Oww en Bjorn je ziet er ook goed uit ♥ Alleen van binnen is het gewoon niet zoals het moet zijn..
    Tof van je dat je gewoon doorgaat hoor Bjorn.
    mmmm Vrouwtje heeft je wel lekker even verwonnen zo met een heerlijk schoon bepsteetje. Hoop dat je veel plezier in de sneeuw hebt lieverd.
    xxx Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwww hansom man ♥♥♥ ik snap het dat de foto's niet leuk waren, die essebes maakt sta je altijd zo lekker cool op.....maar doe je wel een klein beetje rustig aan...en wat lief dat je je lievelings sloop er weer om had liggen

    knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee kanjer, heel goed dat ze jou niet klein krijgen...we willen allemaal nog héél lang van jou, je stoere adonisfoto's en je mooie verhalen genieten!! Kalm aan, regelmatig ff lekker tukken in je bepstee en goed luisteren naar Essebes en iedereen daar die het beste met je voorheeft!! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee kanjer!! gewoon doorwerken!!! en hou die gasten maar goed in de gaten want ZIJ kunnen je ook niet missen!! neem maar braaf je pilletjes van essebes in!!!hoop ook dat je veel valentijns post heb gekregen en ik vond die van jou en Anne geweldig!!! dikke knuf van oma Sterre

    BeantwoordenVerwijderen