CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 26 februari 2013

Dag 162, Flessenpost


Lieve lady in red,

Wat en toffe foon zeg! Ik ben meer het tiepje flessenpost. Ik liep ook al een romantische brief te bedenken net aan de Rijn.....en kijk eens wat er links in beeld ligt....
Hahaaaaa hoe romantisch. Nog niet gevuld met een lieve brief dus dat ga ik maar eens doen.
Dan vraag ik of Essebes de fles heeeeeeel ver in de rijn wil mikken, dat kan ze vast ze is ooit badmintonkampioen geweest....
En dan komt die vast aangespoeld aan de boulevard van Grave! Ik doe er een rode strik omheen dus dat kan niet missen. En ik ga schrijven met Rootjesnootjesinkt.
Bel je me dan even als ie is aangekomen. Bel maar naar de tuinderij en vraag maar naar de tuinbull dan komt het helemaal goed. Want ik hou het voorlopig even bij flessen en als ik dan later groot ben dan koop ik zo'n veegfoon. Of hoe noemde jij dat nou, swaipen???

Wat een heerlijke dag heh! En ik zat ook nog eens goed in mijn hartje vandaag. Nu ben ik dus kapot moe maar heb nog geen oog dicht gedaan.
Dus ik zeg.......fijne avond en ik kruip snel in mijn mandje. Kan ik nog net even een uurtje tukken voor het diner zich aandient.

Liefs van je flessenposter


4 opmerkingen:

  1. Helemaal gaaf, dat zie ik ook nog gebeuren ook felssenpost, als hij dan maar goed aankomt, ik hoorde je hier al snurken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat wordt spannend...we gaan allemaal afwachten of de flessenpost aankomt!! Wat ben je een lekker romantisch tiepje...ga nu maar weer even heel goed bijsnurken en dromen over je Lady in Red met de hijgtelefoon! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww wat heb je toch een zeer romantisch hart lieverd ♥
    Denk dat Anne je a.s.a.p belt als de fles in grave gevonden word..zo benieuwd wat je dan gaat schrijven.......
    Ik hoop dat je goed bent bijgesnurt en dat je een fijne droom hebt gehad van je Lady in Red ♥
    Lieve groetjes en super knufff van mij Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ha ha dat zou toch geweldig zijn als essebes hem al zo ver zou kunnen gooien en dat dan de post in grave aan gaat komen ♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen