CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 4 februari 2013

Dag 140, Happy Family


Lief Koninginnetje,

Ik geloof dat hollandse mannen wel eens boeren genoemd worden. Lomp, kort door de bocht en weinig charmant.
Nou dan kom ik vast uit Italiƫ want ik ben heel zorgzaam, galant en absoluut geen boer. Al geniet ik wel volop van het buitenleven.

Zie de lieve kleine Pip maar eens lekker in mijn mand liggen. En ik ben zachtjes bij haar gaan zitten en durfde bijna niet te gaan liggen.
Bep staat bij te bruinen in de zon, ze weet denk ik nog niet dat je achter glas niet bruin wordt haha.

Het vervoer......tsja ik dacht toch echt meer aan een koets met Suusje en Guusje, onze ezelmeiden ervoor. Allebei een mooie oeranje sjerp om? En wij tweetjes erin. Dan ons gevolg erachter ik dacht gewoon aan te voet. Essebes vond het wel een strak plan had ze een mooi excuus om als Bea geen hakken aan te hoeven. 

Wat fijn dat je huid er mooi uit zag zeg, super. Ik had het tijdens de wandeling wat zwaar ik haalde ook raar adem volgens Essebes. We kijken het nog even aan en anders moet ik naar ome Walter hmffff. Beer en Essebes denken aan het hart. Ja logisch toch het is bijna Valentijn.....

Liefs van je bijna koning

3 opmerkingen:

  1. Owww Bjorn is echt heel voorzichtig met Pip, wat super lief om te zien.
    En dan Bep heerlijk in het zonnetje...als dat geen zenn gevoel geeft!!
    Die koets is wel een heel strak plan whaaaaaaa.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwww ik smelt ik zie pip daar,naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zo lief he bjorn ♥♥♥....enne laten we hopen dat het aan de valentijn ligt anders gaat essebes denk ik zelf ook niet goed worden

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen