CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 21 februari 2013

Dag 157 Button

Hallo Hommelbips!

Vrouwtje en ik hebben meteen de koekoekshommel gogoocheld, hadden we nog nooit van gehoord. Maar we snappen het en idd, je lijkt er sprekend op. Dank voor deze biologieles! Dus deze hommel is net zo zacht als jij? Fijn....

Hoe gaat het met de composthoop, istie al af? Want het is binnenkort vrijwilligersweekend van NLDoet, dan wil ik wel op geheel vrijwillige basis een pootje komen helpen! Nou ja, een knuffeltje hier en daar kan ik natuurlijk wel waarderen. En een natje en een droogje vind ik ook wel fijn. Ik heb al met Vrouwtje overlegd, ze wil me best komen brengen. Dus... U blaft maar!

Hoevinjemnbutten? Ik vind 'm zoooooo koel. We hebben 'm van GrienPies gekregen, omdat we bijna meegedaan hadden aan hun actie. Supergoed doel natuurlijk, maar het allerallerleukst vind ik dattie jouw kleur is.

Ik ben gisteren en vandaag bij tante Greetje geweest. Vrouwtje was weer de hort op, alweer uit eten. En ikke iedere keer maar dezelfde droge brokken in m'n bakje! Tss.... Beetje jammer, hoor. Morgen is ze de hele dag thuis en ze heeft me beloofd dat ze voorlopig thuisblijft. Gelukkig, want saampjes thuis is toch het fijnste.

Ik kruip dicht tegen dr aan, lekker knorren. Hele fijne avond liefje!
Je Anne-Petite xx

4 opmerkingen:

  1. Halloooo knanppertje ♥
    Ik kom gauw even bij je kijken hier schat, wat sta je er weer super sweet op, op dun foto ♥
    Weet je lieverd, ik denk echt dat jou hommeltje net zo zacht is als de koekoekshommel, denk nog wel zachter!
    Ik vind je button kei gaaf zeg, wat lief dat je die heb gekregen van Grienpies hihihih.
    Was het vrouwtje nou al weer de hort op (er zijn vast hondentelefoons waar je je beklag kunt doen hoor) Benieuwd wat je morgen op je bordje krijgt, denk dat een lekkere goedmaker best op zijn plaats is......
    Geniet maar lekker met het vrouwtje, geef ze maar een knuff van me...en lekker hangen tegen haar aan, en dat ze je maar een heerlijke kriebel avond mag geven.
    Liefs van mij en een dikke knuff Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Anne mooie button alleen ... mij frijgen ze geen kleertjes aan dus.... waar zou ik die moeten opspelden!!haha geniet van je dagen met je vrouwtje!!!gr. Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu dr zijn nummers voor hoor, 'dat"gaat maar uit eten en eten...en jij onderhand aan het wegkwijnen ( nee hoor geintje ) je hebt het vast kei gezellig gehad met je brokjes...terwijl vrouwtje uit eten is geweest...heeft ze tegen jou gezegd dat ze alleen maar broodjes heet gegeten met sla.................( ahum )
    was het gezellig bij tante greetje....en heb je goed je best gedaan...tuuk ♥♥♥ ze zijn natuurlijk allemaal smorely in love wit joe.
    de button staat je kei gaaf zeg enne wat denk je zou bjorn nog kunnen slapen terwijl dat ie weet dat je ook graag naar de mesthoop zou komen ?? die het vrouwtje de groetes en tot snellekes jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha...ikvinjeGrienPiesbutten in ieder geval helemaal te gek! Je draagt hem ook zo trots...geweldig!! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen