CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 12 februari 2013

Dag 148, Adonis


Lieve roze TuTuu

Oooooh wat was je gisteren weer mooi.......smelt!
Ik ben vandaag Adonis! Nou??? Mooi heh! Een echt Adamskostuum uuh Adonis-kostuum.
Morgen DE spannende avond.....maar ik ben er helemaal gerust op, Essebes geloof ik nog niet.
Zal ome Walter wel even overtuigen.

Hoe was jou dag vandaag??
Ik heb vanmorgen hard gewerkt, we hebben ook een nieuwe tuinder, toffe vent! Hij kan goed aaien en heeft humor en vooral dat laatste vind ik heel belangrijk.

Essebes heeft haar dag niet, onze multibull is afgesleept, kip Adelheid aangevallen door een buizerd....heb haar net even uit wandelen gestuurd en nu een druivensapje voor haar ingeschonken.

X Adonis

5 opmerkingen:

  1. hee Stoere Bjorn... lief van je dat je essebes uit wandelen hebt gestuurd en een druivensapje hebt ingeschonken een echte HEER ben je !! en morgen toi toi toi bij ome Walter!!! bedankt en ook Anne voor de lieve post!!!xxx Sterre en cehabo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww wat ben je toch een knapperd in je adams kostuum hihi
    en een echte gentlemen hoor een druivensapje ingeschonken

    lieve bjorn en anne dank jullie wel voor de prachtige post en hier staat er een stukje over
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2013/02/bloem-haak-patronen-een-heleboel-en.html

    succes met ome walter he doe je best zodat essebes met een gerust hard naar huis kan rijden

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie superlieve Valentijnspost...ben er heel blij mee, ik ben inmiddels nl. ook boel in love met jullie! Dikke knuf (ook voor Essebes natuurlijk) en zet je beste pootje voor morgen bij oom Walter, ik duim!! xxx Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes morgen, zet al je charmes maar in, je ziet et super goed uit, stel het vrouwtje maar gerust, komt helemaal goed!!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Bjorn en Anne dank je wel voor me prachtige valentijns verassing..Ik ben er heel erg blij mee ♥
    Succes vandaag bij Oom Walter, gooi al je charmes maar in de strijd lieverd.
    Dikke knuff voor het vrouwtje van me
    xx Liefs Hester

    BeantwoordenVerwijderen