CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 6 februari 2013

Dag 142, Struikgewas


Lief verpleegstertje,

Hoe is het met Maria-del-Carmen-Mirjam? Blaft ze al wat minder? Wat grappig dat jouw Argentijnse mama in de bezemwagen wil op 30 april. Dat is vast typisch argentijns....geen blaren op de poezelige pootjes. Bea-Essebes heeft zoveel eelt die heeft echt hollandse pootjes. Hier thuis zeggen we altijd dat ze hoefjes heeft, hihi. Dat maatje 35 kun je geen voeten meer noemen.

Enne wat roetsjt daar door het struikgewas?? Dat ben ik! Vannacht had ik het weer even moeilijk, nouja even??? bijna een uur lang. Dus toen is Essebes bij me komen zitten en ben ik uiteindelijk weer tegen haar aan in slaap gevallen. En nu hoorde ik haar vanmorgen tegen Beer en opa zeggen dat ze morgen ome Walter gaat bellen. Ooooopsie!!!! Dus ik heb me even flink uitgesloofd tijdens de Rijn-wandeling misschien verandert ze van gedachten....Ze denken dat mijn hartje ook lek is net als bij Brittje.
Gelukkig is ome Walter vrij op woensdag heb ik mooi een dag om ze van gedachten te doen veranderen....jij nog tips?

En zie je die mooie ronde vorm rechts van mijn koninklijke hoofd? Volgens mij is dat Britt die kwam me even energie brengen.

Nou ik loop nog even mee naar de schapendames, fijne avond. En een beterschapslebber voor de Argentijnse Mirjam, XXX

XXX je held

3 opmerkingen:

  1. Owkee, uitstel van......... Ik zeg, leid je vrouwtje af, ga knuffelen, ga spelen, ga verstoppertjes spelen desnoods...Maar DOE IETS!
    Misschien heeft ome Walter morgen wel spontaan een vrije dag genomen...Je weet het soms niet he.
    Dikke knuff van mij en ik hoop wel dat je nacht toch beter is als die van afgelopen nacht..Ook voor het vrouwtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Bjorn ik zou er toch maar even naar laten kijken hoor jongen, misschien kan ome Walter vrouwtje wel een beetje geruststellen, kalm aan hé! xxx Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leef je uit bjorn...ga vanavond en vanacht ELK uur blaffen dat je een wandeling wil maken zo van ca een half uur per keer en dan weet ik zeker dat vrouwtje morgenvroeg TE moe is om de dierenarts te gaan bellen


    toi toi toi vriendje

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen