CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 7 februari 2013

Dag 143 Bull in de gang enzo....


Hallo liefje,

ooooo, je wordt een moviestar! Das heel bijzonder, hoor. Tjongejonge. Ik snap het wel dat oom Walter een film van je wil maken. Je bent tenslotte de allerliefste en knapste en stoerste bull ooit. Ik was al zoooooo trots dat ik jouw Anne-Maxima mag zijn en dat jij mijn Bjorn-Lex bent, en nu barst ik helemaal uit mijn velletje!

Met Vrouwtje is alles prima, ik heb haar vandaag weer naar Boxmeer gestuurd. Had ik mooi de bank en de rest van het huis weer voor mezelf en kon ik weer naar m'n bff. Leukleuk! Zometeen gaan we nog ff naar de buurtjes, kan ik daar m'n charmes weer botvieren.

En je vraagt je misschien af waarom ik dit bekkie trek. Ik was er net achtergekomen dat het aankomende zondag al carnaval is! En ik had nog geen pakkie! Kan echt niet, he. Ik heb Vrouwtje dus ook meteen naar de winkel gestuurd want een Anne zonder kostuum is als een vis op een fiets. Of zoiets. En, ze is goed hoor, je kunt haar prima om een boodschap sturen, ze heeft iets heel leuks gekocht. Ik zeg nog niet wat het is, maar ik weet zeker dat je vlindertjes in je buik krijgt. Woeiiiiiiiiiiiii!! Vrouwtje is niet van de carnaval, maar ikke wel, het feest kan beginnen, want Anne is binnen....

Even nog m'n makkiejaaz doen voor de visite, ik moet gaan schat! O ja, geef je je Essebes een dikke knuf van ons? Zeweetwelwaarom.........

xxxx van je enige eigen dansmarieke-anne

3 opmerkingen:

  1. En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet, en we gaan nog niet naar huis. Want Anne is niet thuissssssssssssss.
    Benieuwd in wat voor kloffie je gaat carnavallen lieverd ..hihih. ♥ i love your pica
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. christien en Sterre Hagen7 februari 2013 om 12:07

    wouw ben reuze nieuwsgierig geworden!!! wanneer ga je het showen!!! groetjes van oudtante Sterre xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whaaaaaaaaaaaaaaaaa dansmarieke...wat een enorm mooi blog heeft je vrouwtje weer geschreven...en goed van je je moet dr wel een beetje aan het werk houden he alaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen