CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 17 februari 2013

Dag 153 Lenteschoonmaak

Allerliefste sportman van me,

heb je een fijne dag gehad vandaag? Heb je een beetje van het zonnetje genoten? Ik heb het even voor je opgezocht, cruciaal betekent heel belangrijk. Na! Logisch, toch? Natuurlijk ben je hartstikke belangrijk! Voor Essebes en Beer, en de poezels en de buitenbeessies... En je eigen bullenbips. Ik heb ook nog even naar sporthart gekeken en dat betekent dat je een heel groot hart hebt. Wisten we natuurlijk ook al, jij hebt zoveel tweebeners en viervoeters in je hartje zitten...

Wij hadden gisteren weer een training en het ging goed, joh! Wow.... Vrouwtje was zwaar onder de indruk. Het was weer een winterwandeling, helemaal leuk! We moesten Volg en Vrij lopen, deed ik keurig. Verder nog wat oefeningetjes, ja hoor, allemaal E Okee. Ik kreeg nog een hondenmassage van drie mannen, was heel fijn. 's Middags was het Vrouwtje wat moe (teveel druifjes?) en is ze even gaan liggen. Ik heb me uiteraard bij haar gevleid, stel je voor dat ze zich alleen zou voelen, das zielig.

En vandaag hebben we opgeruimd! Vrouwtje is boel druk geweest en ik heb dr aangemoedigd. Ging heel goed. Het parkje hebben we ook opgeruimd, wat een troep gooien die tweebeners weg he? Tjongejonge. En dan zeggen ze iets over ons met onze poepjes. Die heb ik trouwens ook nog geprobeerd op te ruimen, mocht niet van het Vrouwtje. Beetje jammer. Er was ook nog een Jackie in het park, best aardig. Alleen mogen z'n baasje en hij wel eens op communicatiecursus. Baasje was nog best jong, hij wist niet eens dat Samson een jongen was. Na..... Vrouwtje vertelde dat wij op cursus zaten en dat dat hartstikke leuk is. Zij zaten niet op cursus. Hadden we natuurlijk allang gezien! Jongetje vroeg of ik dan truukjes kende. Nee, maar Anne komt wel als ik roep, zei Vrouwtje. Dus riep ze me en tada! Daar kwam ik. Zit en ja hoor, daar zat ik op m'n bips. Goed, he? Zou leuk zijn als ze op cursus zouden gaan, zo gezellig hadden ze het niet samen. Jammer hoor.

Ik ga even een snurkje doen, dikke knuf voor jou en iedereen op de Ganzert!
xx Je Anne

4 opmerkingen:

  1. Tuuk luister jij goed Anne, daar had die viervoeter wel een voorbeeld aan mogen nemen, en het baasje erbij.
    Had het vrouwtje teveel druifjes op...Heeft ze jou ook nog mandarijntjes gegeven?? Want je zegt dan gewoon tegen het vrouwtje, fruit is gezond voor me!
    Ja en je vriendje Bjorn heeft zeker een groot hart, niet alleen figuurlijk ook letterlijk,we zijn allemaal in zwijm van hem ♥
    Goed dat je je vrouwtje heb aangemoedigd om te ruimen, daar mogen meer mensen een voorbeel aan nemen!
    Dikke knuff van mij, en snurkse he xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tjonge jonge wat een troep hebben jullie verzamelt!!! waar wonen jullie!? nee grapje hoor!!!! en knap wat je allemaal doet! heb vroeger ook een cursus gedaan maar je weet... ik ben een beagle en loop altijd de andere kant op EN mijn neus achterna gr, Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Anne, jullie zijn goed bezig geweest en je hebt helemaal gelijk, die twee beners maken veel meer troep dan alle honden met hun poep, maar dat zien die twee beners niet in!
    Fijn dat je ook even achter je luikjes bent gaan kijken toen het vrouwtje dat deed
    Morgen maar weer een lekkere boeldag ervan maken
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dus het vrouwtje allemaal druifjes eten....en jij ik lees niets over manderijntjes........waren ze op lieve anne??? enne wat doe jij toch goed luisteren zeg, zelfs als het vrouwtje even gaat rusten, ga je dr heerlijk bij liggen...ze zal wel op en top trots op je zijn knappe dame

    ga jij maar lekker dromen over bjorn ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen