CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 17 februari 2013

Fanmail


Hola Amore,

als je het niet erg vindt, blaf ik even iets aan onze fans! Want al die lieve reacties, daar moet ik natuurlijk op antwoorden, he!

Tante S, je had natuurlijk helemaal gelijk. Vrouwtje blaast veel meer dan ik. Logisch natuurlijk, want heb je die bips wel eens gezien? Veeeeeeeel groter dan die van mij! Verder blaf ik nix over dit onderwerp, anders krijg ik misschien geen brokjes vanavond. Stel je voor!

Tante Berna, lijkt me leuk om een keer bij jullie mee te draaien! Want jullie zetten de mooiste kant van de mens op de foto, he? Ja hoor, willikbest. De hele dag knuffen, dat lijkt me wel wat. Gaan we daarna nog ff bij jouw mannen op visite, leuk! Binnenkort ff de agenda trekken.

Oudtante Sterre, niet tegen Essebes zeggen, maar ik vind de zoutjes niet zo lekker. Die blijven dus altijd in m'n bakkie liggen. Maar zou zo maar kunnen dat als de pretpillen op zijn, Vrouwtje de zoutjes ook in mandarijntjes gaat doen. Zou ik helemaal niet erg vinden. Trouwens, heel slim van mij, Vrouwtje eet nu ook braaf haar mandarijntjes. Is ook goed voor Vrouwtje natuurlijk, pitamientjes!

O ja, ik ga meestal naar mijn tante Greetje en bff als Vrouwtje er niet is. Niet altijd hoor, ik ben ook wel eens thuis. Iemand moet het huis bewaken, he? En af en toe ga ik naar de BSO van tante Anita. Is heel leuk, soms speel ik dan met Bartje en Nubby. Vrouwtje dacht dat dat ook Fransjes waren, nix van, dat zijn Bostons.

Zooo... was het weer, fijne zondag allemaal! En vanavond weer een gewone Boel in love, hoor.
xx Anne

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk lieve Anne zoveel fans
    Groetjes van een grote fan ♥ Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij krijgt heus je brokjes nog wel hoor Anne..........ik denk eerder dat je vrouwtje er ook gebruik van maakt, gezien al dat geblaas :-)

    BeantwoordenVerwijderen