CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 9 februari 2013

Dag 145 Alaaf!

Tadaa...... Hier ben ik dan, je eigen vlindertje! Hoe vind je me? Saampjes zijn we de Bull & the Butterfly! Ik zou zo wel naar je toe willen vliegen, echt waar. Die pruik staat je bulltastisch, ik ben helemaal flieft. Maar dat was ik al, he? Hihi...

Nou hoop ik natuurlijk dat er boel weinig te filmen valt, maar ik vind het wel een goed idee om de pruik op te doen. En dan iedere keer een andere! Hoeveel heb je er eigenlijk? Ik weet dat je een oeranje hebt en natuurlijk plenty of hats. En dan ook iedere keer in een andere mand, jaaaaa.... Ik zie het helemaal zitten.

We zijn vandaag niet gaan trainen, we hadden niet zo'n zin. We zijn net wel in een ander park gaan wandelen, in de vallende sneeuw, leuk! Had Vrouwtje opeens zin in, een keer iets anders. Was een goed idee. In dat park zitten boel beessies, vogels en herten enzo. Best wel interessant! En wat Vrouwtje dan prettig vindt: ik luisterde heel goed! Tja, ik ken de weg daar niet zo goed, stel je voor dat ik dr kwijtraak in de sneeuw.... Vrouwtje denkt dat ik gewoon goed luister, niet verklappen, he?

Welkom welkom lieve oudtante Sterre! Wij vinden het hartstikke leuk dat je ook meeleest en reageert, gezellig!

Ik ben erweer vantussen, ik ga zo naar Schaijk. Roodkapje had nog een wolf nodig en dat ben ik! Het kleine lieve wolfje he? Dag dag mijn lieve Mozart, tot morgen weer!

Alaaaaaaaaaaf......... van je Wolfje / Vlindertje. xx

5 opmerkingen:

  1. naah wat zie je er lief uit als vlindertje zeg

    en laat het vrouwtje maar in de waan hoor, denken dat je goed luistert hihi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo Anne wat staan die vleugeltjes je lieve. Je bent echt een snoesje zo X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je lijkt zo uit een sprookje weggevlogen:-)) Je ziet er echt vlindertastisch uit! xxx Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Foei spijbelen!!! Maar je lieve, mooie outfit staat je prachtig. Hier zit er een Auggie voor het beeldscherm te kwijlen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaja oudtante is zeer geintresseerd naar jullie belevenissen!!! ook al ben ik al 11 jaar leuke stukjes schrijven jullie toi toi toi

    BeantwoordenVerwijderen