CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 5 februari 2013

Dag 141 Lappenmand

Ciau Bello!

Hoe gaat het met je amore? Geen rare dingen doen, he? Mijn hartje sloeg over toen we jouw blog lazen en dat kwam niet door Valentijnsdag... Wat een lieve foto van jou en je twee zusjes. Zullen we ook poesjes adopteren als we King & Queen zijn?

Hier alles goed, althans met moi. Vrouwtje zit in de lappenmand, ze hoest en ze proest de hele tijd. Zelfs zo erg dat ik er niet van kon slapen! Ben dus uit de grote mand vertrokken en in m'n eigen mand gaan bivakkeren. Zeker nu kan ik m'n bjoetiesliep niet missen. Wel gezellig hoor, ze is nu de hele dag thuis. Alleen kwam tante Greetje me gisteren oppikken en eigenlijk had ik best meegewild.... Maar dat heb ik natuurlijk niet gedaan, wie let er op Vrouwtje als ik het niet doe?

De koets met ezeldames vind ik helemaal leuk! Jiehaaaaaaa! Vrouwtje was niet zo gecharmeerd van het wandelen, maar dat is niet erg, zij gaat wel in de bezemwagen. Mocht er dan iemand last van blaren krijgen ofzo, dan mogen die met Vrouwtje mee.

Ik heb er zo'n zin in, kan bijna niet wachten!

Veel liefs amore, ik ga even het Vrouwtje knuffen anders is ze zo zielig....

xx Je Anne-Maxima


3 opmerkingen:

  1. wens het vrouwtje maar beterschap en jij staat prachtig op de foto ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaaa ja het vrouwtje in de bezemwagen.gnifff.Lieve Anne wens het vrouwtje maar veel beterschap en hou ze maar goed in de gaten he.
    En wat sta je prachtig op de foto knapperd
    Dikke knuff Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahh poepie zorg jij maar goed voor je vrouwtje en wens haar héél veel beterschap!! xxx Maddy

    BeantwoordenVerwijderen