CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 15 februari 2013

Dag 151 Dokkie

Lieve Hartenkoning van me,

Wat zijn wij trots op jou. Wat ben je een megastoere sneeuwschuiver! En natuurlijk krijgen ze Bjorn-Lex, de hartenkoning van de Ganzert er niet onder! Laat ze een poepie ruiken, he? Dus.

Ben vandaag ook ff bij dokkie Lieke geweest. Tja, kan jou toch niet alleen laten gaan? Vrouwtje was weer eens bezorgd, ik kreun nl als ze me optilt. Vinniknieleuk. Maar eerst vond ik het altijd prima, dus ze vond het tijd voor een check up. Lieke heeft overal gevoeld en dan doe ik het niet. Maar als Vrouwtje me tilt wel. Vreemd.... Als Vrouwtje zich zorgen blijft maken, dan ga ik ook op de foto. Vooral m'n ruggetje.

En ik jeuk nog steeds zo... Ik schuur lekker tegen de bank op en op ons vliegend tapijt, maar ja... Het wordt maar niet beter. Dus heb ik pretpilletjes gekregen. Hebben de dames lang over gepraat, maar ze hebben het toch maar gedaan. Om me er ff overheen te tillen, blaf maar. En... ik krijg m'n pilletjes in mandarijntjes, nomnom!

En omdat ik er toch was, heb ik ff met dokkie overlegd hoe ik het beste voor jou kan zorgen! Ik weet nu precies hoe ik met de stethoscoop en de thermomeetert om moet gaan, komt helemaal goed. En Lieke vond m'n shirt zo mooi, dat ik misschien wel op de website kom, hoecoolisdat??

Je eigen dokkie Anne, xx

9 opmerkingen:

  1. Anne wil je ff naar mij blaffen wie van jullie 2 ( die 2-voeter en jij dus ) de meeste lucht laat gaan ? Die 2-voeter beweert dat jij het bent nl. en dat kan ik me absoluut niet voorstellen !

    Je tante S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow Anne jij ook al naar de dokter geweest..
    Beter ja om een foto te maken als het zo blijft, want het moet juist fijn zijn als je vrouwtje je optilt lieverd.
    Saartje mijn hondje vind mandarijnen ook zooooo lekker, ben jij even een bofkont!!
    Op de website........als dat niet cool is weet ik het niet meer!! Lieve Anne jij ook veel sterkte met je geliefde Bjorn he, enne doe je vrouwtje de groetjes.
    Lieve groet en knufffff van Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat er echt wel meer volgers mogen komen, d mensen missen te veel, ik ga even via fb linken.. Hester heb geen blog.....vandaar. xxx
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ha ha...bericht van tante S moet ik ff om lachen


    ik sluit me er dan gelijk ook maar ff bij aan...valse beschuldigingen he....en jij kan alleen maar blaffen ha ha

    je staat er geweldig op en laat het vrouwtje je maar goed in de gaten houden....lekker hoor in een mandarijntje , is nog gezond ook

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dokkie zeg! Kun je ook niet bij mij in het ziekenhuis komen werken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hee Anne geen gekke dingen doen he!!en je moet even aan Esther vragen of zij iets heeft tegen de jeuk!!!heb ik ook(van die celzoutjes) en die helpen heeeeel goed!! de groetjes van Sterre!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou zo'n Dokkie wil ik ook wel. Gezellig :D Veel leuker dan een dokkie in een witte jas die me alleen maar streng toe spreekt ;-)

    Ik hoor dat je jeukjes snel minder zin schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier spreekt het dokkie herself: je hebt het goed gedaan hoor Anne.
    En wat is het een GEWELDIGE foto geworden. Zeker website-waardig! Ik ga m'n best doen om je beroemd te maken hoor!

    Ik wens je minder jeuk en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen