CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 28 februari 2013

Dag 164, Medicijntjes


Lief Welnessje,

Wat een mega mega super goed plan zeg! en inderdaad oma Sterre achter de brokjes en worstjes-kassa, tringgggg.
Die kijkt met haar reebruine ogen zo iedereen wat extra's uit de buidels.
Pip wil wel heilende wandelsessies geven heeft ze vanmiddag bij mij ook gedaan en.....ze is goed! Echt goed!!!!

Ik had namelijk een hele slechte ochtend....ik was zo moe en zo ver weg...Echt Essebes zat al huilend bij me op mijn kussen voor de houtkachel. Wel toen de tuinders even mest aan het wegbrengen waren hoor. Ze dacht......daar vliegt mijn hommel zo weg.
Maar nee ergens in een heerlijke wolk was ik aan het nadenken over ons welness-resort. Heerlijke warmte van de houtkachel erbij mmmmm. Ik dacht ook nog aan lekkere verwenpakketjes van kruiden. Want lekker rollen door de Bergamot dat is echt fantiestas! En wat dacht je van een Beachbar met heerlijke druivensapjes en hondenbiertjes?

Vanmiddag begon de zon te schijnen en nam Pip mij dus mee met haar heilzame wandeling. Essebes zegt dat je op deze foto goed kan zien dat ik weer wat vocht vast hou mij mijn borst....Ach dat plas ik er straks wel weer even uit.

Maar ik ben toch wel weer heel erg moe dus ik ga lekker op Essebes haar voetjes liggen (ja maatje 35 heh, eigenlijk noemen de ezelmeiden dit hoefjes haha) Dus ik ga hoefjeknuffen en hopen dat ik morgen iets fitter ben. Want ik ben vandaag echt niet helemaal mezelf....

Liefs van de dromer

4 opmerkingen:

  1. nee lieverd en als jij niet jezelf bent is essebes het ook niet.....en ook de volgers hier niet meer :-(
    we leven allemaal mee met jullie en ik hoop dat er morgen een mooie dag komt en dat essebes kan lachen om gekke dingen die je doet...wat is pip lief he

    vlij maar lekker aan de voetjes

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja Bjorn plas het xtra vocht er maar snel uit!!! en fijn dat jullie het zonnetje hadden (wij niet) en we gaan voor het welnessresort!!! goeie nacht !!xx Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve foto van Pip en jou ♥
    Ik hoop dat je vandaag heel goed kan plassen lieverd, en dat je niet zo moe ben.
    Als jij je fitter voelt voelt het vrouwtje dat ook, en wij hier ook ...wij lezen graag dat het goed met je gaat liefie.
    Dikke knuff en ik hoop op een beduidend betere dag ♥
    Vrouwtje en de beestjes allemaal een knuff van me
    Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vandaag het stukje van gisteren gelezen en ik hoop dat Bjorn nu een goede dag heeft.

    BeantwoordenVerwijderen