CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 25 februari 2013

Dag 161 Hondenfoon

Hallo lief blommetje van me,

wat lig je er toch moooi bij in je multicolorideken! Vinnumprachtig. En wij vinden felle kleuren ook veel mooier dan dat softe gedoe! En ja, bijzonder he, al 160 dagen zijn we Boel in Love. Saampjes! Sterker nog, vandaag alweer 161 dagen!

Hoe vind je m'n foon? Mooi he, helemaal mijn kleur. Als Vrouwtje weer de hort op is zonder MOI, dan ga ik de hondentelefoon bellen. Ik snap natuurlijk dat ze brokjes en mandarijntjes moet verdienen. En ze mag ook best wel eens weg, maar dan ga ik natuurlijk wel mee. Eigenlijk had ik liever zo'n hippe swaipfoon gehad, maar die hadden ze dan weer niet in het rood. Toch eens leren omgaan met de woordenboekfunctie. Of, breenweef: met blaffunctie, jaaaaaaa!

Nog ff over de mafkezen van gisteren: hoezo mogen wij niet bestaan? We zijn er toch al? En we gaan ook niet weg, hoor! Wij zijn gewoon een aquired taste, net als druivensap. Duurt misschien ffkes voordat je van ons houdt (ik geef ze even het voordeel van de twijfel, merk je het?), maar dan: verslaafd! Dus.

Ik had nog aan Essebes gefeestboekt of je wilde komen sneeuwschuiven hiero, maar je had een rustdag. Wel jammer.. Maar gelukkig is de witte troep weer verdwijnen, ikke wil zon! Toch maar eens een zonnedansje doen.

Dag dag lieverd, veel liefs van de hijglijn!
xx

3 opmerkingen:

  1. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de HIJGLIJN

    owwww anne ♥ knap ding ♥ wat schrijf je toch weer een mooi blog zeg
    en wat kijk je weer superssssssssssssssssslief op de foto
    je hebt werkelijk een prachtige phone, in mooie heldere kleuren....nu kun je naar hartenlust bellen als vrouwtje er niet is he,.....kijken wat zwaarder telt de telefoonrekening OF haar loon whihihi

    megaaa knuffie's jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihi...zal ik je ook mijn telefoonnummer even geven? Jouw gehijg door de telefoon lijkt me nog wel leuk:-)) De foon is prachtig!! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whoeaa ik verslik me nogal eens in de koffie hier bij jullie boel in love♥
    Wat heb je een gigagavehiepermoderefoon lieve Anne, en ik zeg met klem........belblaffen he, het vrouwtje moet toch maar eens snappen dat jij het niet zo funny vind dat ze weg gaat...oke het is voor het goede doel, jou mandarijnen....maar toch liefie..ik snap je zo goed he,whaaaa.
    je knapperd had vandaag een rustdag , ik hoop dat Bjorn vandaag weer wat actiever is.
    Het gunstige van een beetje rusten is dan weer het feit dat Bjorn heel veel aan jou kan denken he ♥
    Lieverd een dikke knuff van mij, nn probeer in de daluren te bellen he xx

    BeantwoordenVerwijderen