CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 31 augustus 2013

Dag 341 Kaneelbroodjes

Clowntje van me!

Wat fijn dat je de boel meteen bent gaan checken. Als jij er vertrouwen in hebt, dan heb ik dat ook. Jij bent zo'n goede opzichter! Welke kleuren hadden we ook alweer uitgekozen voor onze Pipowagen? Ik weet het even niet meer. Ik meen lichtblauw met witte stippen aan de buitenkant, maar ik kan me vergissen. Dat lijkt me in ieder geval wel heel mooi!

Tante Krista was gisteren op bezoek en ze had kaneelbroodjes meegenomen, nom! Je snapt dat ik m'n uiterste best heb gedaan om bij de broodjes in de buurt te komen. Hop, bij tante Krisje op de bank. Hophop, op schoot. ff knuffen. En daarna, langzaam..... heel subtiel uiteraard..... een pootje op tafel, twee........ En daar strandde mijn pogingen. Echt heel jammer. Ik heb wel wat kruimels weten te pikken, nou, lekkur!! Ik heb de dames ook nog een eindje uitgelaten. Was ook gezellig, zij hebben zitten beppen op het bankje en ik kon lekker struinen.

Vandaag ben ik weer naar de training geweest en het ging heel goed. De trainer vond ook dat ik er erg goed uitzag (net als tante Krisje gisteren trouwens), ik beweeg lekker vrij en ik ben heul alert. Allemaal dankzij de fysiejojo! Volgende week gaan we weer terrastraining doen, maar dan met een kleiner clubje. Want een collegahond heeft vorige week bij iemand, toen ze op met haar Vrouwtje op het terras zat, een hapje uit het been genomen. Ze wilde haar Vrouwtje natuurlijk alleen maar beschermen, maar het Vrouwtje was nu een beetje nerveuzerig. Dus nu gaan we oefenen, ik heb er nu al zin in! Kruimeltjes, here I come!

Dag dag liefje, tot morgen weer! Hele dikke knuf voor jou en de rest van de familie.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
lufjoe................
A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten