CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 19 augustus 2013

Dag 329 Smak!

Swiets!

Wat een lieve foto gisteren, jullie lagen echt gezellig saampjes in de zon. Heb je vandaag ook nog kunnen zonnebraaien? Ik heb een beetje heen en weer gewandeld, even in de zon, dan weer op de bank, mandje... Alleen niet op m'n poef natuurlijk! Vrouwtje dankt je hartelijk voor de tip, alleen vindt ze een kussen, mandje, bank (twee stuks) en bed wel plenty. Dat ga ik niet winnen, vrees ik....

Tis hier in de buurt weer drukjes. In het parkje wordt het gras kortgemaakt, dan kun je alles weer picobello zien. Hartstikke handig, kan ik weer goed bij alle Magnums! Vond Vrouwtje heel niet geinig, ik werd meteen aangelijnd. Toen ze me eindelijk te pakken kreeg. ;) En er groeien boel bramen langs de weg. Vrouwtje dacht me een plezier te doen, kreeg ik er een paar in m'n bekkie gedauwd. Vond er nix an! Pt, er weer uit. Dacht Vrouwtje dat ik 'm per ongeluk had laten vallen.... Naja, uiteindelijk snapte ze het wel. Lust jij wel bramen?

Ik ga gauw weer voortukken lief, morgen weer naar tante Anita!
Dikke smakkerd, je Anne xxx

4 opmerkingen:

  1. ha ha ha ...ja dan kan ik vrouwtje toch ook wel weer begrijpen ...t huis komt dan wel volletjes te staan ook je.


    ooooooooooooooooo laat die magnums liggen...nu snap ik ook wel dat een braam niet je van het is alhoewel ik ze heerlijk vind....moet je om een klein beetje suiker erbij vragen hihi...........muts fun bij tante anita

    liefs en boel knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vergat ik nog te zeggen dat dit een geweldige foto is

    mega lebber ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bramen met wat yoghurt dan maar hihihi

    Lig in een deuk ... zie het helemaal voor me ... jij bramen uitspugen en vrouwtje ze maar terugduwen .... geweldig hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een loeplapper heb jij zeg (en dat voor zo'n petit madam:-) mmm...bramen, in Denemarken had je er veel, ik lust ze wel hoor! Dan moet vrouwtje je maar liever een lekker snoeptomaatje toestoppen:-) xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen