CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 4 augustus 2013

Dag 314, Omaatjes


Liefje!

Wat een stoere neefies heb jij zeg!!! Deze hele week komt ook mijn neefje Tim logeren samen met de look-a-like van Essebes, Feline.

En dit......dit zijn mijn omaatjes! Links oma Christien je weet wel van Sterre en rechts oma Grietje!
Rijke man ben ik heh met twee omaatjes.

We hebben vandaag gebarbetjeknoeit, tof! er viel alleen niks das jammer. Wel een slubber druivensap gescoord bij Essebes jeujjjjj.
En Tim getroost die was lelijk gevallen, autsjjjjj.

Maar eigenlijk ben ik te moe om nog te typen pffffffff alsof ik de marathon van NY heb gelopen zeg.....

Dus lief tot morgen ik kijk nu al weer uit naar je brief....

Knuff van je hulpbull

3 opmerkingen:

  1. ja joh!! ik was er ook en heb 'smiddags een heerlijk tukkie gedaan samen binnen met Bep laat de rest maar lol maken met Bjorn
    ben nu weer thuis en ga ook lekker slapen!gr.Sterre

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ik wilde bij Esther reageren maar dat lukt nog steeds niet. lijkt me gezellig zo met zn allen in die super mooie omgeving !1 x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent een heeeeeeeel rijk man lieve hommel!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen