CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 1 augustus 2013

Dag 311 Big Star

Sweets!

Hoe ging het vandaag? Heb je lekker onder de rootjesboom gelounged? Wat een weertje weer, poe! Helemaal jouw ding, maar niet zo het mijne... Wat dat betreft zijn we helemaal yin & yang! Wij zitten weer helemaal in het tropenrooster: 's ochtends vroeg lekker gek doen in het park doen en de rest van de dag siƫsta. Af en toe een pies in de achtertuin en dan sjees ik weer naar binnen.

Deze foto is gemaakt in ons parkje, ik vond het wel geinig. Want ik ben natuurlijk een grote bullenster! Vrouwtje vond het niet zo tof, zonde van het parkje, zei ze. Is ook wel zo. Dus ze heeft een ep gestuurd met de vraag of iemand het schoon komt maken. Ben benieuwd.... Ik houd je op de hoogte!

En weet je, die plasjes..... Dat doe ik ook nog steeds. Soms. Geen idee waarom. Maar ja, als Essebes en Vrouwtje het niet erg vinden, dan hoeven wij dat toch ook niet? Is niet erg schatje, echt niet...

Vrouwtje gaat zometeen weer in de knoop liggen, misschien dat er daarna een glazenwassermoment komt.. Ik ben er klaar voor!

Veel liefs mopje, fijne tropiese dag morgen,
xx Je Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten