CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 12 augustus 2013

Dag 322, Zomerschilder


Lieve Smulpaapje,

Zoooo dat deed je even slim zo bij de buuf op schoot! En ik ben natuurlijk ook super benieuwd naar je trainingsavonturen! Ik denk dat je al het beste meisje van de klas bent! Iniedergeval de mooiste...

Ik was vandaag de zomerschilder kon er alleen niet zo goed bij. Maar geloof dat dat nou net de bedoeling was haha.
Maar ik heb wel de kleur gekozen maar dat verbaast je vast niet bij het zien van de kleur. Bedoel alles heeft een mooie kleur op het Pipjesterras behalve ons bedje.
Ben helemaal blij!!

Het was vandaag helemaal een Anne-weertje heh?! Nou vanmiddag kwam de zon door dus heb ik nog even liggen zonnebakken.
Als het goed is krijg je morgen post, tralalaaaa ik zeg niks maar heb lol voor 10!

Heb je het verdrietige nieuws van Friso al gehoord? Ik vind het heel errug voor zijn dochtertjes, zo jong en dan al geen papa meer. Ik voel met ze mee want toen ik 5 daagjes oud was overleed mijn mama Isa, echt niet leuk!

Nou lief ik ga nog even met Essebes overleggen over de kleur voor de wieltjes onder het bed....Mijn voorkeur gaat naar jouw lievelingskleur....

Kuz van je Zomerschilder X

4 opmerkingen:

  1. owwww hoe romantischer kan het ...de kleur van de wieltjes in de favo kleur van anne

    dat gaat helemaal geweldig worden dat ligbed....en dan kun je daar weer heerlijk op vertoeven lieverd

    knuffies aan allen, liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bed moet straks wel een "ligceremonie" krijgen hoor. Officieel weer in gebruik nemen ..... :) Net zoals een schip maar dan anders *lol*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. BLOOS BLOOS!!! post voor de Freule (en Christien) de poedel (poedel???) prijs!!! geweldig!!! ik vind het de 1ste prijs zo leuk!!!!dank jullie wel!!! en natuurlijk mag je een ijsje komen smullen!!! een hele fijne avond!!! XX de freule

    BeantwoordenVerwijderen