CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 21 augustus 2013

Dag 331 Speur-Bull

Sterrenkoning van me!

Wat een zalige plaid heb jij gekregen! Ik zal Vrouwtje ook eens naar den A.ldi sturen met dr portemeknipje. Eens kijken of zoiets wel het huis in mag. Zucht...

Zo fijn dat je mun lufmail hebt gekregen! Dankjewel voor je kikku foto, helemaal jij! Ik weet het niet met Tante Pos hoor, ze lijkt wel een dagje ouder te worden. Het duurt allemaal zo lang... We hadden de flop zondag al op de oeranje bus gedaan. Of zou een Pieter Pos helemaal met onze flop naar Ingen zijn gelopen? Dat kan natuurlijk ook.

Zoooooo.... net nog een wandelingetje gemaakt in ons parkje. En je weet dit natuurlijk al, maar ik ben echt een goeie Speur-Bull! Iets rook er anders dan anders. En nee, dat waren geen Magnums. Ik had het al gauw opgesnord, er hing een jasje aan een boom! Vrouwtje zag het ook. We hebben 'm laten hangen, het tweebenertje zal wel terugkomen. Vrouwtje was echt vet onder de indruk!

Liefje, ik ga weer voorsnurken voor morgen. Morgen is het weer tante-Anita-dag, jeuj!!

Veel liefs schatju..........
Koeskoes, A

3 opmerkingen:

  1. Je bent dus niet alleen maar mooi er schuilt ook nog een klein sherlockje in je!! :-)) xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowww een echte speurneus anne komt om de bocht kijken ♥♥ ... ze laten tegenwoordig ook van alles hangen he :-)
    misschien word het nog opgehaald.

    post spreek me er ff niet van.... wacht al op een bestelling vanaf ik het bestelde 6 juni...... not funnie....nu weet ik niet echt waar de kneep hem zit ik geloof ik deels waar ik bestelde :-(
    knuffiessss jenneke

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen