CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 23 augustus 2013

Dag 333 Pretty

Hallo Truck-Star!

Grappig, toen we je foto gisteren zagen, moesten we meteen denken aan die tweebeners die een hele vrachtwagen vooruit trekken... En zoiets was je dus ook aan het doen! Echt een supertruuk hoor, we snappen alleen niet waarom die koekies en tosti's dan ook van de tafel gaan. Die kunnen toch niet kapot? Ja, in de buik natuurlijk, maar das wat anders.

Wat een weertje vandaag, he? Zalig! Ik heb lekker lang gesnurkt, was toch best moe van gisteren. En sinds Vrouwtje thuis is, zitten we op de veranda. Gezellig! Hoe vind je m'n foto? Mooi he? Vrouwtje zei dat ik aan jou moest denken en toen kwam deze uit de camera gerold. Of misschien dacht ik ook wel een beetje aan m'n ijsje... Ik heb Vrouwtje nog laten kijken en helaas, er zit suiker in. Niet veel, maar toch. Jammer voor Essebes!

Ik ga gauw verder met m'n bjoetiesliep, morgen weer naar de training! Vrouwtje moet voor de les een spoor neerleggen en dat moet ik dan aan het einde van de les gaan lopen. En m'n speeltje vinden, he?

Dagdag liefje, hele dikke weekendknuf van mij!
xx Je Anne

2 opmerkingen:

  1. hoi Anne leuke foto!!! ik heb me ook een beetje misdragen vandaag!!! Christien en ik gingen tussen de middag Feline uit school halen en ik spring gewoon uit de auto en ga mezelf uitlaten!!! handig toch??? lekkere luchtjes daar joh!!! er is ook een weg met grote auto's en ik luister dus nooit!!! maar toen hoorde ik KAAS en werd wel nieuwsgierig (want daar ben ik dol op)!!! eind goed al goed!!! XX Freule

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, je staat er weer mooi op met je lekkere toet!! Jij hebt die bjoetiesliep echt niet nodig hoor! xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen