CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 13 augustus 2013

Dag 323 Prijs!

Lieve Rembrandt van me,

wat wordt jouw ligbed megavoetkoeltof! En dan helemaal met rode wieltjes..... Leuk! En dan binnenkort met bubbels en een flinke snurkpartij dopen, goed idee! Ga 'm, pardon haar, ook nog een naam geven? Kapoentje of zo? ;)

Hier nog geen pos uit Ingen.... Maar das niet erg, heb ik nog een hele dag om bij de bus te liggen en te genieten van de voorpret! Over Pos geblaft: zouden al onze Poedel-Prijs-Winnaars hun Prijs al in ontvangst hebben kunnen nemen? Zou wat zijn, als tante Pos alsnog de Poedels achterover zou hebben geslagen... Freule Sterre, heel graag gedaan en die Icedate: leuk!!

En hoe vind je mijn Prijs? Eigenlijk gewonnen door Vrouwtje, maar blaf nou eerlijk: wat moet zij nou met de puzzel? Ik bedoel maar. Ik kan 'm al keigoed! Snufsnuf, ah, daar ligt het snoepje, bakkie aan de kant en snoep in het bekkie. Ieziepiezie!

Ow....... bijna vergeten, de training! Goed dat je me helpt onthouden. Dus. We moesten commando rechts doen. Dan moet ik rechts naast het Vrouwtje lopen. Logisch. Ging alleen niet helemaal lekker, dus Trainer hielp een pootje. Hij ging in de weg staan, Vrouwtje moest vlak langs 'm op lopen en dan zou ik automaties naar rechts gaan. Ging hartstikke goed! De eerste keer.. De tweede keer iets minder. Ik was even afgeleid, weetnietmeerprecies, maar Vrouwtje ging weer vlak langs Trainer op en ikke ging naar links. Maja, ik zat wel aan het riempje.... Hadden we bijna de Trainert laten vallen! En die is HEEL groot en breed, dan ben je plat, hoor! We hebben er wel heel hard om gelachen, je snapt, voor clown ben ik al geslaagd. :)

Veel liefs liefje, ik hoop je morgen op je ligbed te kunnen bewonderen!
xx Je Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten