CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 28 augustus 2013

Dag 338, Mammie


Soepel Liefje,

Wat een goed nieuws dat de boel weer lekker losjes is....Alhoewel het masseren mss ook wel heerlijk is!

Ik heb vandaag een mammie-dag. Als ik niet zo lekker in mijn bullenjasje zit dan noem ik Essebes, mammie. Dan ben ik het liefste bij haar in de buurt en dan zou ik willen dat ik weer een pupje was. Lekker in de draagzak tegen mijn mammie aan.

Vanmiddag was mijn grote vriend Hans Hoefje er....Normaal lebber ik hem helemaal af met zijn heerlijke geurtjes van vieze hoefjes. Maar nu trok ik mijn wenkbrauw op en mompelde, hai Hans ouwe vriend! 
En toen mammie met Hans ging koffiedrinken ging ik gewoon met mijn rug naar Hans toe zitten zo kon ik mammie volgen die een nespressootje ging zetten....

Gelukkig is ome Walter vandaag vrij dus geen uitslag over mijn film, pfffff ik wil het gewoon nog niet horen! Laat me maar genieten van de zon en de liefdesbrieven..

Ik ben moe mijn lief, niet in mijn hoofd maar wel in mijn lijf.

Dus ik ga snel de zon weer in om vitamientjes te vangen....

Knuff van je luffer

2 opmerkingen:

  1. Ach jeeeeee........het klinkt wat somber :-( Hou je taai ;-)

    Saskia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je mammie hebt ... en mammie jou, geniet maar lekker hééél veel van elkaar xxxx

    BeantwoordenVerwijderen