CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 25 december 2012

Dag 99 Kerstmis enzo

 Tsjielp Tsjielp mijn lieve Kerst-Bull!

Nog een beetje zangzaad en dan kan ik vast echt fluiten. Vrouwtje denkt dat ik ze zie vliegen omdat ik gisteren aan de doppinda's voor de gevleugelde vrienden ben begonnen. Ze heeft niet in de gaten dat die net als mijn geliefde pienutbutter smaken! ;)

Maarre... niet denken dat Vrouwtje zo boos op me was dat ze me vastgebonden heeft en er vantussen is gegaan. Nee, we hebben vandaag gespeurd op de Pepperdunes! Het was een hele fijne wandeling, er is geen spatje regen gevallen en we hebben zelfs het zonnetje gezien. We hebben ook guerilla-gevoederd, wat dat is, moet je maar ff bij het Vrouwtje kijken. En we hebben dus gespeurd. Dat doen we iedere week op de cursus, eigenlijk moeten we gedurende de week ook oefenen. Maar ja, dat lukt niet altijd... Nu dus wel, ging goed!

Hoe gaat het nu met de lontjes? Dat van mij is ook wel eens aan de korte kant, hoor.. Vooral als ik een hondje tref waar ik eerder een aanvaring mee heb gehad. Wat dat betreft ben ik net een olifantje. 

O ja, weet je nog dat ik een pakje van tante Conny mocht openmaken? Je raadt nooit wat er in zat: geelhaar. Tja. Het is alleen voor honden (staat op het blikje) en ik mag er per dag maximaal vier. En het is lekker!! Het zijn grote brokken, gedroogd vlees. Denk ik. En ik laat er heerlijke scheetjes van... Kan Vrouwtje ook meteen meegenieten!

Dit waren de nieuwtjes weer, hele fijne Kerst gewenst mi amor, geniet ervan!
Veel liefs van je fotomodel, je Anne

PS Heb je gezien dat we morgen alweer jubileum hebben? Speciaal daarvoor alvast een extra mooie foto van mij, kus!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten