CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 21 december 2012

Dag 95 Tiep, tiep, tiep, tiep....


Hallo lief nootje,

wat heerlijk dat je zo goed in je vachtje zit! Fijn om te horen... En wat lief dat jullie een lijstje voor mij in elkaar willen knutselen. Natuurlijk wil ik dat, vooral met jouw knappe bol erin!

Laatst was Vrouwtje niet thuis en ik dacht, ik ga zelf een love letter aan mijn luffer maken. We hebben zo'n leuke oude nieuwe tiepmasjien, daar wilde ik jouw brief op tiepen. Maar ja... Er zat geen papier in het masjientje en het lukte me niet met die rol enzo. Die brief houd je nog tegoed! Ik heb zelfs roooooze papier....

Vrouwtje heeft nu vakantie, jeej! We gaan saampjes lekker genieten, beetje bijtanken. Druivensapje erbij! Kerstavond zijn we bij tante Greetje met tante Bie. De dames gaan dan dobbelen en ik ga lekker spelen met Kyra. Eerste Kerstdag zijn we thuis, als het goed weer is, gaan we een rondje duin op de Pepperdunes, altijd goed. En Tweede Kerstdag zijn we bij Omaatje, de rest van de familie komt ook. Gezellig! Weet je al wat je gaat eten? Mijn brokjes zijn al in huis!

Veel liefs amour!
xx Je Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten