CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 15 december 2012

Dag 89 Lichtjes

Hallo liefste,

wat een mooie foto van jou, he? Heeft Vrouwtje speciaal voor mij genomen van jou. Heb je het leuk gehad vandaag? Heeft Vrouwtje je al mijn knuffels doorgegeven?

Met mijn pootje gaat het goed, af en toe loop ik nog een beetje mank. Maar meestal gaat het goed, hoor! Vrouwtje blaft nog steeds dus we zijn nu aan het LAT-ten: Lying Apart Together. Tja, ik moet toch ook aan m'n nachtrust komen? Dus ik lig in mijn mand en Vrouwtje in de hare.

De volgende keer als de verwarming kapot gaat, gewoon blaffen hoor! Want dan kom ik eraan, dan gaan we knuffen en dan houden we elkaar lekker warm. Hmm, bij de AGA....

O ja, ff tegen Essebes zeggen dat er voor jou ook iets in het gouden tasje zit! Oldskool snail mail, speciaal voor het nieuwe jaar.

Veel liefs mon amour, dikke knuf,
Je Anne xx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten