CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 5 december 2012

Dag 79 Sinterklaas!!


Hallo lieve kerstbengel,

hoe gaat het vandaag met jullie? Geen aanvarinkjes meer gehad? Ik hoop het, want ruzie is nooit leuk. Ik snap het wel hoor, het is ook niet fijn om bijna niets meer te horen. En dan ook nog weinig zien... Fijn dat je neusje nog helemaal in orde is!

Na al die weken van liedjes zingen, laarsjes zetten en met wortels en bakken water voor de schimmel slepen was het vanavond eindelijk Pakjesavond! Op de foto hierboven was ik voor Vrouwtje naar een pakje aan het speuren. En laten daar nou hele leuke paddenstoeltjes aan zitten... Helaas, mocht ik niet hebben. Het is wel duidelijk dat we lief zijn geweest, want we hebben hele leuke cadeautjes gekregen! Vrouwtje een kookboek, het ene waar jij laatst zo mooi mee op de foto stond, bedankt voor de tip! En ikke een nijntje, kijk maar...


En van tante Krista kreeg ik nog een Sinterklaascadeautje: ik mocht op de bank! Het is zo'n fijne, hij is heel groot, daar kun je met z'n allen heel gezellig op. Logisch toch, dat ik daar dan ook bij wil? Ik wil niet in m'n eentje op een kussen...

Zooo... en dan ga ik nu lekker knorren. Best vermoeiend, zo'n pakjesavond. Veel liefs mon amour!
xx Je Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten