CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 23 december 2012

Dag 97 Oppas





Hallo Amor,

hoe vind je Hammie van de buurtjes? Deze week passen we op, op Hammie, Caafje en de Pietjes. Vind ik erg leuk om te doen! Vrouwtje doet ook de post en meestal stofzuig ik eventjes. Moet ook gebeuren, he? Hammie is een Siberische hamster, normaal istie grijs met streepjes en nu istie wit. Erg bijzonder.. Ik heb nog geprobeerd met 'm te praten, maar ik kan z'n accent niet zo goed verstaan..

Nou poepweer.... Ik ga nu helemaal niet graag naar buiten, ook niet om te faxen en te outputten enzo. Vanmorgen had ik m'n jas maar aan getrokken, want tjongejonge, wat plenste het zeg! Tis echt weer om de hele dag in de grote mand te blijven.

Sneeuwschudders zijn leuk! Vrouwtje heeft er een met het Rode Plein in Moskou, met allemaal sterretjes. Komen jullie wel eens op Etsy.com? Ook heel leuk. Daar staat een Frenchie in een sneeuwschudder! Is alleen geen echte, is een schilderij...

Hoe is het nu met het schudden? Vandaag niet meer gedaan, hoop ik? Wat lief dat Bep je zo goed troostte, fijn hoor, zo'n inhuisverpleegster.

Vanmiddag hadden we bezoek, ons buurmuisje kwam met mij spelen. Leuk, he? We hebben allerlei  spelletjes gedaan, met brok! En we hebben ook fijn geknuft...

Dag dag mon amour, dikke knuf van mij!
xx Je Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten