CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 22 december 2012

Dag 96, Sneeuw


Lief Kerstvrouwtje

Ho ho hooooo wat een poepweer! Heel geen kerstweer....Dus Essebes heeft de antieke sneeuwschudder gepakt en sneeuw gemaakt. Zo kan ik een beetje in de stemming komen.....Ben dol op sneeuwschuddertjes en jij?

Ons kerstmenu is ook in da house....de kip van Carnibest, de hele vriezer ligt weer vol. Berry had vorige keer eend meegenomen ook best lekker maar Bep en ik gaan echt voor de kip. Gelukkig ging Essebes zelf naar Paul de worstenman. Dus mijn kerstdiner is veilig. De fabriek gaat altijd 2 weken dicht dus dan kan het ook zo zijn dat Paul snel door zijn voorraad is.

Wat een gaaaaave tieperdtiepmasjien zeg!

Vanmorgen moest ik heel erg kopschudden kon ook bijna niet stoppen. Gelukkig kwam Bep mij troosten en Essebes was mijn nekje aan het masseren. Hopelijk lekkere rustige dagen zo voor de herfst-kerst.

Liefs je sneeuwschuddertje X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten