CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 4 december 2012

Dag 78, Bengel


Lieve schoonheid

Eerst de Sint dan de Santa, maar Essebes heeft voor gisteren tijdens een Sintshopje vast een mooie boom meegenomen. Die kunnen we dan donderdag neerzetten.

En ik.....ik ben de bengel. Want ik heb vanmorgen weer een aanvaring met Bep gehad. Niet zo leuk dus en ik heb er ook allemaggies veel spijt van. Volgens Essebes heeft het met mijn zicht te maken en ik geloof dat het klopt....
En ik vind de mat eng in de woonkeuken daar komt iedereen maar binnen en ik hoor ze al niet en zie dan ook nog eens slecht...
Daar gaan we dus een oplossing voor prakkedenken.

Verder ben ik heel erg lief geweest hoor dus ik ben ook een engel,,,

Hoe was jouw dag?

Wat stom zeg die vergiftigingen in het park...zullen wij saampjes eens even de dader opspeuren? Bedoel met mijn neus is niks mis!

Kuz van Bengeltje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten