CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 29 december 2012

Dag 103 Poedelen


Hallo lieve Eppo-David,

had je je misschien vergist? Tis nog geen 1 januari, hoor! O nee, dan had je je Unox-muts wel opgehad natuurlijk. Mij niet gezien, hoor! Tot de zooltjes en niet veel verder. Brr....

Gisteren was ik met Lobbes naar de Pepperdunes, was leuk joh! Daar lag ook heel veel water, Lobbes deed zelfs een keer bommetje. Oef, z'n buik was ook bruin... Daar moesten de dames wel om lachen. Ik heb in mijn trenchcoat (toen regende het nog) keurig langs de randjes getrippeld, een modderbad mag goed wezen voor de vacht, maar das met die van mij helemaal niet nodig. Die is prima in orde! Ik was wel moe hoor, na de wandeling. Lobbes denkt dat ik even groot ben als hij en qua karakter is dat natuurlijk ook zo. Alleen zijn mijn pootjes toch een pietsie korter... Af en toe moest ik ook echt aan de kant springen voor die maffe kanonskogel!

Vanmorgen hadden we al vroeg visite, het klusteam kwam. Uiteraard heb ik het team met al mijn know-how en raad & daad ter zijde gestaan, zeker aangezien men in mijn bepstee zat! Dat moest ik goed in de gaten houden, dat snap je. Ik heb even wat aanwijzingen geblaft en daarna ging het stukken beter. Ze zijn nog niet klaar, hoor. Maar ze zijn al een heel eind, Vrouwtje en ik kunnen weer filmpjes kijken. Scoobidoo voor mij en van die meidenfilms voor Vrouwtje, sjippie erbij, gezellig!

Hier wordt al flink geknald en ik vind er nix aan... Vind het maar eng. Mijn oortjes zijn nog puntiger dan anders, zo alert ben ik! 

Au revoir, mon amour! xx Je A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten