CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 20 december 2012

Dag 94, Vrolijk


Lief Gravinnetje

Wat een mooi lijssie zeg. Enne ook een lieve die Lobbes. Weet je wij hebben een klein beetje vakantie. De tuinders zijn vandaag voor het laatst geweest dit jaar. Dus hebben Essebes en ik wat meer tijd. Laat Lobbes maar mooi in het lijssie zitten dan kunnen wij zelf nog een lijssie voor jou knutselen met mijn hoofd erin. Lijkt je dat wat?

Ik ben vandaag de vrolijke noot. Ondanks mijn dove oren en mijn slechte oog zit ik goed in mijn jasje. Essebes drinkt nu smorgens met de tuinders in de buitenkamer koffie bij de houtkachel. Kan Bep lekker op haar gemakje aanrommelen met de poezels en bemoei ik me lekker met het hout. Geeft veel meer rust joh.

Vanmorgen heb ik tuinder Annemarie ons stekkie bij de Rijn laten zien. Slim heh hadden Bep en ik mooi een extra uitje. Ik wist namelijk dat het vanmiddag ging regenen hahaha. Er liep ene hele grote haas joh ik schrok er gewoon van wat een joekel. En springen en rennen dat de haas kon....Dat wil ik ook leren. Maar dan moet ik ook eieren verstoppen met de pasen zei Essebes....tsssss

Knuff van je vrolijke noot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten