CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 7 december 2012

Dag 81 Winterwonderland

 Hey stoere vent van me!

Ja, dat zijn geen grappen hè, met de familie Gans? Ik weet zeker dat Reinaert zich niet durft te vertonen met twee van die stoere Em-Eejers op de Ganzert!

Ik heb wel een beetje spijt dat we niet met de Sint mee zijn gegaan op kroez. Wat is het koud!! En die sneeuw komt bijna tot aan m'n buik, niet normaal meer. Vanmorgen ben ik dan ook even in staking gegaan. Ben op m'n bips gaan zitten net zolang totdat Vrouwtje snapte dat ik mijn jas aan wilde. Later heeft ze me een heerlijke pootmassage gegeven, zo fijn, met van dat plakspul.

We zijn ook nog eventjes bij de buur & buuf op visite geweest. Binnenkort gaan ze weer op vakantie, dan doen wij de beessies. Ik heb een goed gesprek gehad met meneer Cavia, we hebben doorgesproken wat de bedoeling is. Ik mocht zelfs in z'n huissie komen! Mocht alleen niet van Vrouwtje en Buuf. Nja.

Nu lig ik weer lekker warm in de bepstee, na te denken over mijn zonden. Want ik was ook een bengeltje geweest. Vond het Vrouwtje, ik wilde alleen maar helpen met recyclen!


Fijn winterwonderweekend mon amour,
xx Je Anne

1 opmerking: