CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 30 december 2012

Dag 104, Groen!


Lief Duinvrouwtje

Nou wij hadden wat joh we rijden naar ons plekkie aan de Rijn.....Alleen ons hobbelpad voor de Multibull was er nog. Links water, rechts water en in de verte een stukje groen. Ik helemaal blij maar Essebes zei nee Bjorn we gaan niet zwemmen heb mijn bikini niet bij me.....Gewoon alles onder water joh!
Dus naar het eiland van Maurik daar vonden we deze groene strook nog, wij blij! Even de beentjes strekken.....

Hopelijk kunnen we dinsdag wel weer naar de Rijn hoor want mijn unox-muts lig al klaar...
Jammer dat ik andere honden vaak niet grappig vindt anders konden Essebes en ik samen naar Scheveningen voor een duik.
Want dat staat nog op haar ooit-te-doen-lijstje.
Heb jij ook zo'n lijst?
Ik niet hoor ik doe alles wat me leuk lijkt, niet nadenken----->DOEN

Dat vuurwerk hoor ik niet zo goed maar ben er nooit bang voor geweest. Ik wilde het altijd pakken nou dat schijnt niet heel handig te zijn.
Bep lijkt ook niet bang te zijn gelukkig....
Meneertje Dirk wel die is in Essebes haar garderobe gekropen onder een dikke trui...

Liefs van de Rijnreporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten