CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 19 december 2012

Dag 93 Lijstje

Hallo lieve Nessie van me,

ik weet nu wat mijn allerfavorietste Kerstliedje is: All I want for Christmas is joeoeooeoeoeooe.... Die Maria Kerrie vinden we nix (kan ik veel beter), maar het liedje is leuk!

En dit was het pressie van het Kerstvrouwtje, blij! Ze had hier gelezen dat ik graag een lijstje wilde en tada! En heel lief, ik mag er ook een foto van jou in doen....

Morgen mag Vrouwtje weer een pakje voor zichzelf uitpakken en daarna ben ik weer aan de beurt. Hoop ik. Want mijn volgende pakje is rond en zit in een blikje.... Nomnom!

Woei, nog twee daagjes werken voor het Vrouwtje en dan heeft ze bijna twee weken vrij! Ik heb heel veel zijn in de Kerstvakantie, en jij? Hebben jullie al plannen? Die van ons vertel ik de volgende keer!

Dag moppie, tot gauw!
xx van je lieffie.

1 opmerking:

  1. Ja lievers ik lees alles ook al reageer ik niet overal op, maar dit lijst is een bijdrage van Lobbes, want die vind jouw (Anne) een topper een best friend zoals hij dat noemt. Zijn Zaira is zijn Dinnetje, maar jou vind hij ook heel leuk. Hij vind het ook helemaal niet erg als je een foto van Bjorn in dit lijstje doet, want hij snap heel goed dat jij liever Bjorn iedere dag zit in dat lijstje.

    Een dikke lebber van Lobbes en natuurlijk een knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen