CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 3 december 2012

Dag 77 Brrr!

Hallo lieve Winterkoning van me!

Wat een mooie foto van gisteren... Je lieve kleine neusje komt er zo mooi op uit! <3

Wat een weer vandaag, poe! Gisteren vond ik het veel fijner. Lekker dat zonnetje! Vrouwtje & ik hebben een leuke wandeling gemaakt bij ons achter. Niet in het park, want daar is volgens de Buuf gif gestrooid. Nu nemen we de Buuf niet altijd even serieus (ze heeft wel eens last van Overdrijven), maar er schijnen al 2 hondjes te zijn overleden... Toen wij het hoorden, waren we net terug van ons rondje. En natuurlijk had ik lekker lopen struinen. Je snapt dat Vrouwtje heel erg schrok.

Dus! Voorlopig geen rondjes in het park voor ons. Gisteren werd er een mars gehouden bij ons achter, leuk joh! Iedereen vond me helemaal adorable, een vrouw wilde perse met me knuffen. Vooruit dan maar! Gelukkig is Vrouwtje niet jaloers aangelegd. En een man wilde met me spelen, het leek hem een leuk idee als ik door z'n benen heen liep. Maar ja, dat doe ik bij Vrouwtje ook niet, laat staan bij een vreemde meneer.. En toen vieldie bijna op z'n snoet, oeps!

Ik ga lekker verder met m'n winterslaap, snurkze mon amour!
xx A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten