CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 1 januari 2013

Dag 106, Nieuwjaar


Lieve jarige

Wat een dubbele feestelijke dag voor jou zeg, van harte gefelicikwispelstaart XXX dat je maar heel oud mag worden in goede gezondheid en met veel houdini-streken.

Ik was helemaal klaar voor mijn nieuwjaarsduik tot........we Happy zagen. Kijk maar hier maar eens.
Dus toen ging baasje Berry snel met Happy naar huis en zijn wij met Essebes doorgelopen....Maar die duik heb ik maar niet genomen want het was weer goed opletten in de uiterwaardes, het water staat vandaag nog hoger.
Maar toen Essebes even niet keek heb ik wel een baggerplas genomen hoor hahaha unoxmuts is nu groen!

Voor jou, Mirjam en alle fans een waanzinnig Happy 2013!!!!

Ik ga nog even verder dutten na onze lange spannende wandeling.

Liefs van je ganzenhoeder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten