CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 7 januari 2013

Dag 112, Chillax


Lief hordeloopstertje

Ik had vandaag een chillax-dag ingepland. Zo moe was ik vanmorgen, we maken elke dag wel een lange wandeling. Volgens Essebes ben ik een stuk vrolijker en liever naar Bep toe als ik elke dag zo'n eind aan het rennen kan. Dus.......na een heerlijke tuk na mijn ontbijt gingen we toch weer naar het strandje. Het was weer heerlijk, kan niet anders blaffen. Maar nu lig ik weer in de chillax-stand hoor. Essebes typt nu wat ik blaf.

En hoe was het bij tante Anita? Lig jij nu ook in de chillax-stand?

Wat een leuke down-under met je omaatje. Jammer dat ze niks liet vallen haha. Mijn omaatjes laten ook nooit wat vallen. Ze weten namelijk dat ik nogal allergisch ben aangelegd, hmmmmmm.

Zaterdag ben ik jarig dan word ik alweer 8 jaar! Mijn 2e verjaardag zonder Britt, raar hoor. Maar nu wel met een oudere zus das dan wel weer lollig. Ik heb al 1 cadeau gehad een oeranje dekbedovertrek voor in de Bepstee. 3 keer raden wie daar nu op ligt te snurken???? Tssss zussen!!!!

Een dikke TrustenZoen, Bjorn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten