CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 30 januari 2013

Dag 135 Space

Lieve Wim-Lex,

Ja, ik wil. Ik wil heel graag jouw Maxima zijn en met jou onze troon bestijgen. Ik zie je al helemaal voor me, in je robijnrode mantel met kroon. Uiteraard zonder hermelijn, want bontjes & vachtjes horen op dieren! Ik weet nog niet wat ik ga aantrekken, ik geloof dat tante Berna ook voor mij iets wil fabrieken, dat is lief! Wat denk je, gaan we dan met de gouden koets? Dat lijkt me wel tof!

Um.. Maddy, lief aangeboden, maarre.. je snapt het wel, he? Maar je mag mijn prinses Laurentien zijn, wat vind je daarvan?

Heb je dat nou ook, dat je af en toe wat ruimte nodig hebt? Ikke wel.. Ik lig heel graag dicht tegen Vrouwtje aan op de bank, maar soms... dan heb ik gewoon een beetje ruimte nodig, voor mezelf. Laten we nou een hele bank hebben, helemaal voor mij alleen! Kussen ff goed leggen en snurken maar, heerlijk!

Heel veel toitoitoi voor Bep morgen! Ik ga over onze troonsbestijging dromen...

Veel liefs van je enige eigen Max, kussssssss........



2 opmerkingen:

  1. Oke oke ik snap hem....maar dan doe ik gelijk maar een grote stap terug en wil ik wel Marilene zijn:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn zo af en toe een beetje ruimte voor jezelf.......hoop dat je droom over de troon super was

    BeantwoordenVerwijderen