CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 20 januari 2013

Dag 125 Troost

Lieve IJs-Bull,

is het bij jullie ook nog steeds zo koud? Hier wel, Vrouwtje was helemaal rood van de kou vanmorgen. Vond ik zo zielig dat we snel naar binnen zijn gegaan. Nu lig ik lekker in m'n Bep-stee, nog een beetje aan het nadutten van gisteren.

Gisteren gingen we toch naar Chaos? Was erg leuk. Hij zat de laatste tijd niet lekker in z'n velletje. Logisch natuurlijk, als je grote zus er opeens niet meer is. Hij is nog heel erg verdrietig, maar hij vond het wel heel leuk om me te zien! We hebben heel gezellig gespeeld en ik heb heerlijk op z'n kussen gelegen. En leuke speeltjes dattie heeft! Op de foto zie je numero uno, kheb bijna de hele mand naar het kussen gebracht. Alleen de hele grote dingen heb ik laten liggen.

Een beetje vermoeiend was het wel, dus op een gegeven moment ben ik bij Vrouwtje op schoot gesprongen. Ja echt, in een keer. Stonden de baasjes van Chaos wel even van te kijken! Ze waren ook bang geloof ik dat Chaos ook zin zou krijgen om op schoot te kruipen. Hij is echt heeeeeeeel groot. Maar dat heeftie niet gedaan. Wel een beetje jammer dat ze alles al op hadden gegeten toen ik aanschoof aan tafel. Kheb helemaal nix gekregen. Naja.

O ja, tante Sas, ik ga die slee niet trekken, hoor. Bjorn gaat als stuurman voorop, jij mag achterop en ikke ga lekker tussen jullie in. Heb ik twee warme kussentjes.

Geniet nog van de zondag, hele dikke bullenknuf voor je sussie....
xx Je Troost-Bull

1 opmerking: