CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 5 januari 2013

Dag 110, Joepie


Lief bordenwassertje,

Wauw zeg wat een wereldbaan!!!! Net zo tof als plassenmeter en Rijnreporter. Wij komen er wel zo aan de top. Wij zullen vast geen kriezis hebben want plassen, borden en de Rijn zijn er altijd...Alhoewel plassen natuurlijk hel soms niet. Maarja dan neem ik in de plassen-leegte-tijd wel vakantie op.

Enne zie je het!!!!!!! JOEPIE, ons strandje is weer terug......Bep helemaal blij en ik ook hoor maar dat hoge water vond ik ook wel toppie. Maar nu kunnen we weer verder wandelen zonder klunen (lees Bep op tillen)

Onze opa koekje is vandaag jarig, 66 is hij geworden mooi getal heh?!

Ik ga even voor de wasmachine kijken of onze tuigjes al schoon zijn jooooooow die waren echt vies, want het gras is terug maar wel blubberdeblubsie natuurlijk. Want morgen wil ik weer lekker struinen vooral de geknakte boom is zo leuk.....geloof dat Essebes daar straks over gaat typen in Espiratie.

Blubberpootje en een knuff 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten