CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 23 januari 2013

Dag 128, Me-Time


Ha kanjer,

Met mijn pleegzus gaat het gelukkig al ietsje beter. En opa is er dus heeft Essebes mij lekker meegenomen naar de Rijn. Even Me-Time. Ik vond het best fijn maar mistte Bep wel, ik keek steeds achterom.
En toen we terug liepen naar de multibull ging ik rennen.

Bep lag lekker te slapen toen we terug kwamen maar ik heb haar wel even wakker gekust ik was blij haar weer te zien.

En ik ben ook verwend door Essebes! Ik heb een buitenkussen gekregen. Deze ligt nu voor de houtkachel in de binnenkamer. Ben er heel blij mee, komt in mijn volgende brief vast wel met foto voorbij. Nu eens kijken of Essebes nog zo'n mooi dekentje voor me wil naaien ze had een hele leuke voor Bep gemaakt en eigenlijk......zou ik er ook wel 1 willen....

Had jij ook een leuke dag?

X je Ijsbeer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten