CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 16 januari 2013

Dag 121 Wintermode 2013

Hallooooooooo lieverd!

Vrouwtje heeft net Essebes dr blog voorgelezen en wat zijn wij trots op jou.... Heb je vanmiddag op Joey gepast, terwijl Es & Bep bij dokter Michel waren? Wat lief van jou... Heel niet fijn dat Bep geopereerd moet worden, maar wat goed Essebes er zo snel bij was. Vrouwtje had het al geschreven, maar we gaan hier heel, heel veel positieve energie naar Bep sturen. In gedachten zijn we er bij, hoor!

Hoe vin je m'n Eskimopak? Ik ben er niet kapot van. Voel me net een roze rollade. Geloof dat ik dat Vrouwtje wel duidelijk heb gemaakt gisteren. Ben gewoon niet gaan lopen. Lekker puh. Moest toch, natuurlijk. En okay, ik kan er best wel mee lopen. En rennen ook. Maar toch. En ik werd dus uitgelachen, he? Er kwam iemand aan fietsen toen we de deur uitgingen en lachen dat ze deed! Zo kun je het ook niet zien, maar kheb een hele open hals. Ik zou natuurlijk zo'n toffe gouden ketting kunnen omdoen met jouw naam, die valt dan mooi op. Jammer dat ik net jarig ben geweest.

O ja, ook nog bij de dok geweest, bijna vergeten. Was gezellig, beetje jammer dat ze overal in wilde loeren. Ik mag echt nix meer snacken, want daar komt m'n jeuk vandaan. Dat vind ik niet zo tof. Maar ze zal wel gelijk hebben, ze heeft er voor geleerd, he? Vrouwtje moet nu iedere dag m'n oren doen. Ze hoopt dat ik beter ga luisteren, mooi niet hoor! En ik heb iets heel lekkers gekregen: sushi! Zeewierstaafjes, goed voor de tandjes en lekkerrrr..... Heeft Vrouwtje meteen groot ingeslagen voor me, fijn.

Dat waren de nieuwtjes weer, tot morgen mon amour!
xx Je Iglodinnetje




1 opmerking: