CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 18 januari 2013

Dag 123 Sunshine Girl

Hallo lieve Sledebull van me,

wat een stoere foto weer! Natuurlijk ben je een sledebull! Volgens Vrouwtje kan iedereen iets op Wikinogwat zetten, laat Essebes jou er ook maar op zetten, hoor. Cool, mijn bull friend op Wiki-Bull-Pedia! Enne, van mij mag tante Sas best mee, van jou ook wel, he?

Ik vind het maar brr, hoor... Vandaag had Vrouwtje een goede oplossing, tanktop onder m'n rode jas. Eerst wilde ze me een rompert aan doen, maar dan kan ik niet faxen & downloaden, das niet zo handig. En ik heb m'n Sunshine Shirt lekker de hele dag aangehouden, heerlijk. Sjaal om, knorren maar...

Hebben jullie al plannen voor het weekend? Het zal wel veel Bep-knuffen worden, denk ik. Lekker genieten! Wij gaan morgen op visite bij Chaos. Hij zit niet lekker in z'n velletje nu Dorrys er niet meer is, dus wij gaan 'm wat opvrolijken. Gezellig! En zondag komt mijn hondenmasseuse... Helemaal fijn!

Ik ga nog een dut doen, fijne aaf mon amour,
A xx

1 opmerking:

  1. Joepieeeeeeeee ik mag mee op de slee, dat wordt fun !

    Saskia.

    BeantwoordenVerwijderen