CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 26 januari 2013

Dag 131 Training

Hallo sweet<3,

hoe gaat het met je? Heb je een fijn laatste sneeuwdag gehad? Ikke wel hoor, ik ben lekker naar de training geweest! Deze keer was het geen sluipdoor en overtraining, maar een fijne boswandeling. Gezellig, met boel andere honden. Ik had weer boel sjans van m'n blonde adonis, maar je weet het Bjorn, ik ben jou volledig trouw. Lekker spelen prima, maar nixnie polonaise!

Ik was de enige met een jasje aan, dus ik viel goed op. Alleen was ik Vrouwtje een paar keer kwijt, dus ik ben daarna heel netjes bij haar gebleven. En ik liep heel netjes naast! Niet verder vertellen, maar Vrouwtje had een fijn ritselzakje bij zich, nomnom! Vrouwtje moest wel weer wennen, want de andere honden waren heel groot en ze lopen haar bijna een paar keer omver. Had ik geen last van natuurlijk. :)

Hoe gaat het nu met Bep? Zijn jullie ook nog gaan wandelen vandaag? Of heb je lekker op je buitenkussen gelegen? Hij is echt tof!

Vrouwtje is de hele middag weg geweest, met de buurman nog wel. Toen ze thuiskwam, had ze deze film bij zich. Daar gaan we zometeen maar eens naar kijken. Lekker lui op de bank!

Fijne avond mon amour...
xx Je Anne

1 opmerking: